Sa ai un vis…

Sa ai un vis atat de mare
Cat sa te tina in picioare
Prin indoieli si deznadejde
Si in abisuri si pe creste
Si de renunti, murind in tine
Sa nu renunte el la tine!

Si de-i ajunge intr-o zi
Sa-ti smulgi din inima visarea
Si sa dansezi cu resemnarea
Spunandu-ti trist, plangand in pumn
„Renunt la tine, vis nebun!”
Sa-ti spuna el, viu si senin
„Renunta tu, eu nu renunt!”

….

-„Mi te-am cules din doruri multe
Din inaltimi, din stele apuse
Din radacini nebanuite
Din cantec drag si jertfe multe
Crampei de suflet, inimi arse
Din focul viu, din apa vie
Din aur, smirna si tamaie
Din cantec drag de ciocarlie
Si din pamantul plin de sange
Din bradul care demn se frange
Din zambete si din infrangeri
Din clocot, versuri si luceferi
Din tot ce-a fost mai bun in mine
Din tot ce-ai mei lasara sfant
Mi te-am suflet cu praf de soare
In nopti cand oamenii dormeau
Eu te traiam, te plamadeam
Cu duh, credinta si nadejde
Cu ochii mei mari de copil
Ce nu credea in imposibil
Ce crede inca in miracol
Fara vreo teama de obstacol

Te-am ocrotit de minti haine
De zambet acru, de dispret
Te-am invelit in zile reci
Cu inima-mi plangand de tine
Mi te-am hranit cu bucurii
Cu lacrimi mi te-am adapat
La Duhul Sfant te-am imbaiat
Si la icoane te-am purtat
Din sfant mormant te-am inviat
Prin munti si vai te-am luat cu mine
Si prin furtuni si prin senine
Cu tine-n maini am adormit
Cu tine-n suflet m-am trezit…

Esti mare acum si nu mai pot
Mi-e trupul greu, inima zdrob
Nadejdea mi-e in carje-acum
Mi-e mana toata ostenita
Si talpa mi-e de tot strivita
Si sanger toata, -n jos ma duc
Nu mai am forta sa te urc
Spre culmi…Iata, am cazut
Inima-mi plange, sufletu-i mort
Dar ce sa fac? Nu, nu mai pot
Renunt la tine, vis nebun
Copil frumos, pierdut in fum
Nu te mai vad, nu te mai simt
Si, Doamne, cum am obosit…”

-„Renunta tu, eu nu renunt
De-acum pe brate te-oi purta
Te-oi duce eu in spate acum
Spre culme, pe al nostru drum
De-acuma eu te-oi incalzi
Te-oi plamadi, te-oi ocroti
Pan-om ajunge amandoi
Acolo, unde m-ai nascut!
Haide, sa mergem! Nu-s orice vis
Credeai ca pier iute-n abis?
La mine de vei renunta, tot te-oi cara,
Te-oi invia,
Eu te-oi visa!”

(Sasha)

Scrie un comentariu

Din categoria Sasha

Lasă un comentariu