Umbra Umbrei…

Umbra umbrei urca-n mine
Ma uda, tot ea ma-usuca
Umple golul greu din vine
Si tot ea apoi goleste
Tot ce-i rau si tot ce-i bine.
Tot se duce- ce-i usor si ce e greu
Numai umbra, ea ramane…
Umbra umbrei unui Tu
Ce era atat de Eu.

Ma ustura, ma urzica
Ma ucide, ma invie
Ba ma taie, ba mangaie
Cand cu ura ea ma unge
Cand iubire-n mine umbla
Ca o umbra prin noroi…
Umbra-a umbrei unui Unu
Ce n-a vrut sa fie Doi.

Urca, urca, doare, urla
Si ma ustura, se umfla
Umezeste ochiul, gandul,
Gura, gatul si genunchiul
Umar, unghie si ureche
Inima si sufletu-mi.
Uda totul, spala totul, uragan turbat in mine
Cand urgie, cand doar unda
Ce prin unghere-unelteste…
Dar din mine nu se-urneste.

Ba-i uriasa, ba-i usoara
Ba-i urata, ba mi-e draga
Ba-mi vine a-o-mbratisa
Ba vreau doar s-o pot uita
Dar nu pot. E vie-n mine…
Umbra umbrei unui Nu
Ce n-a fost sa fie Da.

Uit de totul, uit de mine,
Doar pe ea, umbra nebuna
N-o pot arunca-n uitare
As zvarli-o, alunga-o, izgoni-o ca pe-o hoata
Dar se intoarce -n urma umbrei
Celei ce-i acum in mine, alta umbra….
Umbra umbrei unei umbre
Ce a fost candva un Tu.
Si era atat de Eu.

Se intoarce.
Si mai mare.
Mai turbata.
Mai nebuna si mai neagra.
Mai bine o las in mine.

(sasha, iulie 2012)

Scrie un comentariu

Din categoria Sasha

Lasă un comentariu